
€15M+ omzet behaald
10K+ ads geproduceerd
40+ merken opgeschaald
€15M+ omzet behaald
10K+ ads geproduceerd
40+ merken opgeschaald






Resultaten van E-com Founders
Resultaten van E-com Founders
Resultaten van E-com Founders
Groeiverhalen van merken die klaar waren om marktleider te worden
Groeiverhalen van merken die klaar waren om marktleider te worden
Bekijk de cases achter onze best presterende campagnes en ontdek wat er gebeurt als data en creatie écht samenwerken.


@arctic-blue


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


@luminize


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


@lotgenootje


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


@mrandmrsgreen


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


@strongeaglewear


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


@awesome-maps


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


@glowgirl


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


@arctic-blue


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


@luminize


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


@lotgenootje


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


@mrandmrsgreen


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


@strongeaglewear


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


@awesome-maps


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


@glowgirl


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!


Username
3d •
by author
Dit moet ik hebben 👌🏽
Hele goeie ad!












Een paar transformaties waar we trots op zijn:
Een paar transformaties waar we trots op zijn:

Hoe Lotgenootje groeide van 10 naar 300 orders per dag
Lotgenootje verkocht binnen no time een handvol knuffels per dag, maar het was hun ambitie om marktleider te worden. Dit is het soort enthousiasme waar wij direct mee aan de slag konden.
We deden marktonderzoek, maakten een strategie, lanceerden onze eerste batch aan ads en begonnen met opschalen. Dit proces werd uitgevoerd door 4 specialisten, wat mooie resultaten heeft opgeleverd:
De resultaten?
Ze groeiden van 10 naar 300 orders per dag.
+2M omzet met een stijging van 813.600%
Succesvolle expansie naar de Duitse markt



Hoe Strong Eagle in 1,5 jaar 404% groeide in omzet
Organisch had Strong Eagle al serieuze successen behaald, maar de betaalde advertenties gingen minder. In haar eigen woorden: “Met mijn advertenties heb ik al duizenden euro’s weggegooid“.
Ze kende hun USP’s en deelde het verhaal achter hun merk, maar haar betaalde advertenties converteerden niet, tot we gingen samenwerken. Inmiddels werken we 1,5 jaar samen en heeft ze eindelijk weer de mogelijkheid om te bouwen aan haar bedrijf, de producten en de groei van haar merk. Het resultaat?
De resultaten?
404% groei in omzet in 1,5 jaar tijd
Succesvol 23 nieuwe producten gelanceerd



Hoe Arctic Blue winstgevend werd met koude acquisitie (49.3% hogere ROAS)
Arctic Blue adverteerde voornamelijk naar warme klanten, maar zo werd de 'Top of Funnel' volledig achterwege gelaten. Hierdoor werd hun potentieel niet volledig benut en bleef de omzet hetzelfde.
Na een goed onderzoek en een analyse kwamen we erachter dat ze verlies maakten op de koude acquisitie (en dat hun vorige ad partner daarom op warm verkeer had gestuurd). Ze kwamen daarom naar ons om winstgevend nieuwe klanten aan te trekken en te sturen op een hoge ROAS. Met als resultaat:
De resultaten?
First order profit op grote schaal
Een 49,3% groei van hun ROAS
Betere klantretentie (door custom email-flow)



Hoe Luminize 120.300% groeide in 4 jaar en marktleider werd in hun niche
Luminize draaide serieus volume via het Bol platform. Helaas was hun groei hier beperkt, maar via hun eigen webshop niet. Het liep alleen niet direct zoals gehoopt. Sales bleven achter en het lukte niet om te groeien.
Het doorvertalen van een bol shop naar een eigen webshop is dan ook een vak apart, waarbij content en media buying erg belangrijk zijn. Inmiddels worden er wekelijks tientallen creatives getest en is het aandeel bolverkopen en verkopen via de eigen webshop volledig omgedraaid.
De resultaten?
In 4 jaar 120.300% groei in omzet
Marktleider geworden binnen hun niche
12 succesvolle producten gelanceerd



Hoe Cleanfit winstgevend wist op te schalen richting vijf keer meer omzet
Cleanfit verkocht hun supplementen al redelijk goed via social ads, maar liep vast bij winstgevend opschalen. Het merk zocht een partner die volledige focus kon houden en kon opschalen richting vijf keer meer omzet uit nieuwe klanten. Dit is precies het soort uitdaging waar wij direct mee aan de slag gingen.
We deden doelgroeponderzoek, ontwikkelden een strategie, lanceerden advertorial ads op koud verkeer en begonnen met opschalen. Na het testen van meerdere invalshoeken vonden we de succesformule waarmee we het gewenste resultaat behaalden.
De resultaten?
x5 in omzet binnen vijf maanden
Winstgevend schaalbaar model op social ads
Google ads toegevoegd en zeer winstgevend opgeschaald



Hoe Zusenzomer uitgroeide tot het toonaangevende hamam badjassen merk
Zusenzomer verkocht voornamelijk aan b2b, met een kleine stroom aan webshopverkopen via google ads. Het merk had sterke producten met veel ambacht en een duidelijke visie, maar miste een strategie om door te breken bij consumenten. Dit was precies het soort potentie waar wij graag mee aan de slag gaan.
We ontwikkelden een nieuwe contentaanpak waarbij de gezichten achter het merk centraal stonden voor meer vertrouwen. Vervolgens positioneerden we het merk als de specialist in luxe hamam badjassen. Deze positionering zorgde voor consistente verkopen en een sterkere marktpositie.
De resultaten?
Consistente 7+ ROAS tijdens zomerperiodes
Succesvolle expansie naar Duitsland
Retailers kloppen nu zelf bij het merk aan



Hoe Lotgenootje groeide van 10 naar 300 orders per dag
De ambitie was groter dan de resultaten. Lotgenootje verkocht binnen no time een handvol knuffels per dag, maar de ambitie was om marktleider te worden. Enthousiasme wat bij ons in het team wordt gewaardeerd en waar wij direct mee aan de slag konden.
Marktonderzoek gedaan, startpunt bepaald, eerste batch aan ads live en opschalen. Een proces dat effectief wordt uitgevoerd door 4 specialisten, gestuurd vanuit één centraal systeem wat het proces schaalbaar houdt.
De resultaten?
Ze groeiden van 10 naar 300 orders per dag.
+2M omzet met een stijging van 813.600%
Succesvolle expansie naar de Duitse markt



Hoe Lotgenootje groeide van 10 naar 300 orders per dag
Lotgenootje verkocht binnen no time een handvol knuffels per dag, maar het was hun ambitie om marktleider te worden. Dit is het soort enthousiasme waar wij direct mee aan de slag konden.
We deden marktonderzoek, maakten een strategie, lanceerden onze eerste batch aan ads en begonnen met opschalen. Dit proces werd uitgevoerd door 4 specialisten, wat mooie resultaten heeft opgeleverd:
De resultaten?
Ze groeiden van 10 naar 300 orders per dag.
+2M omzet met een stijging van 813.600%
Succesvolle expansie naar de Duitse markt



Hoe Strong Eagle in 1,5 jaar 404% groeide in omzet
Organisch had Strong Eagle al serieuze successen behaald, maar de betaalde advertenties gingen minder. In haar eigen woorden: “Met mijn advertenties heb ik al duizenden euro’s weggegooid“.
Ze kende hun USP’s en deelde het verhaal achter hun merk, maar haar betaalde advertenties converteerden niet, tot we gingen samenwerken. Inmiddels werken we 1,5 jaar samen en heeft ze eindelijk weer de mogelijkheid om te bouwen aan haar bedrijf, de producten en de groei van haar merk. Het resultaat?
De resultaten?
404% groei in omzet in 1,5 jaar tijd
Succesvol 23 nieuwe producten gelanceerd



Hoe Arctic Blue winstgevend werd met koude acquisitie (49.3% hogere ROAS)
Arctic Blue adverteerde voornamelijk naar warme klanten, maar zo werd de 'Top of Funnel' volledig achterwege gelaten. Hierdoor werd hun potentieel niet volledig benut en bleef de omzet hetzelfde.
Na een goed onderzoek en een analyse kwamen we erachter dat ze verlies maakten op de koude acquisitie (en dat hun vorige ad partner daarom op warm verkeer had gestuurd). Ze kwamen daarom naar ons om winstgevend nieuwe klanten aan te trekken en te sturen op een hoge ROAS. Met als resultaat:
De resultaten?
First order profit op grote schaal
Een 49,3% groei van hun ROAS
Betere klantretentie (door custom email-flow)



Hoe Luminize 120.300% groeide in 4 jaar en marktleider werd in hun niche
Luminize draaide serieus volume via het Bol platform. Helaas was hun groei hier beperkt, maar via hun eigen webshop niet. Het liep alleen niet direct zoals gehoopt. Sales bleven achter en het lukte niet om te groeien.
Het doorvertalen van een bol shop naar een eigen webshop is dan ook een vak apart, waarbij content en media buying erg belangrijk zijn. Inmiddels worden er wekelijks tientallen creatives getest en is het aandeel bolverkopen en verkopen via de eigen webshop volledig omgedraaid.
De resultaten?
In 4 jaar 120.300% groei in omzet
Marktleider geworden binnen hun niche
12 succesvolle producten gelanceerd



Hoe Cleanfit winstgevend wist op te schalen richting vijf keer meer omzet
Cleanfit verkocht hun supplementen al redelijk goed via social ads, maar liep vast bij winstgevend opschalen. Het merk zocht een partner die volledige focus kon houden en kon opschalen richting vijf keer meer omzet uit nieuwe klanten. Dit is precies het soort uitdaging waar wij direct mee aan de slag gingen.
We deden doelgroeponderzoek, ontwikkelden een strategie, lanceerden advertorial ads op koud verkeer en begonnen met opschalen. Na het testen van meerdere invalshoeken vonden we de succesformule waarmee we het gewenste resultaat behaalden.
De resultaten?
x5 in omzet binnen vijf maanden
Winstgevend schaalbaar model op social ads
Google ads toegevoegd en zeer winstgevend opgeschaald



Hoe Zusenzomer uitgroeide tot het toonaangevende hamam badjassen merk
Zusenzomer verkocht voornamelijk aan b2b, met een kleine stroom aan webshopverkopen via google ads. Het merk had sterke producten met veel ambacht en een duidelijke visie, maar miste een strategie om door te breken bij consumenten. Dit was precies het soort potentie waar wij graag mee aan de slag gaan.
We ontwikkelden een nieuwe contentaanpak waarbij de gezichten achter het merk centraal stonden voor meer vertrouwen. Vervolgens positioneerden we het merk als de specialist in luxe hamam badjassen. Deze positionering zorgde voor consistente verkopen en een sterkere marktpositie.
De resultaten?
Consistente 7+ ROAS tijdens zomerperiodes
Succesvolle expansie naar Duitsland
Retailers kloppen nu zelf bij het merk aan



Hoe Lotgenootje groeide van 10 naar 300 orders per dag
De ambitie was groter dan de resultaten. Lotgenootje verkocht binnen no time een handvol knuffels per dag, maar de ambitie was om marktleider te worden. Enthousiasme wat bij ons in het team wordt gewaardeerd en waar wij direct mee aan de slag konden.
Marktonderzoek gedaan, startpunt bepaald, eerste batch aan ads live en opschalen. Een proces dat effectief wordt uitgevoerd door 4 specialisten, gestuurd vanuit één centraal systeem wat het proces schaalbaar houdt.
De resultaten?
Ze groeiden van 10 naar 300 orders per dag.
+2M omzet met een stijging van 813.600%
Succesvolle expansie naar de Duitse markt



Hoe Lotgenootje groeide van 10 naar 300 orders per dag
Lotgenootje verkocht binnen no time een handvol knuffels per dag, maar het was hun ambitie om marktleider te worden. Dit is het soort enthousiasme waar wij direct mee aan de slag konden.
We deden marktonderzoek, maakten een strategie, lanceerden onze eerste batch aan ads en begonnen met opschalen. Dit proces werd uitgevoerd door 4 specialisten, wat mooie resultaten heeft opgeleverd:
De resultaten?
Ze groeiden van 10 naar 300 orders per dag.
+2M omzet met een stijging van 813.600%
Succesvolle expansie naar de Duitse markt



Hoe Strong Eagle in 1,5 jaar 404% groeide in omzet
Organisch had Strong Eagle al serieuze successen behaald, maar de betaalde advertenties gingen minder. In haar eigen woorden: “Met mijn advertenties heb ik al duizenden euro’s weggegooid“.
Ze kende hun USP’s en deelde het verhaal achter hun merk, maar haar betaalde advertenties converteerden niet, tot we gingen samenwerken. Inmiddels werken we 1,5 jaar samen en heeft ze eindelijk weer de mogelijkheid om te bouwen aan haar bedrijf, de producten en de groei van haar merk. Het resultaat?
De resultaten?
404% groei in omzet in 1,5 jaar tijd
Succesvol 23 nieuwe producten gelanceerd



Hoe Arctic Blue winstgevend werd met koude acquisitie (49.3% hogere ROAS)
Arctic Blue adverteerde voornamelijk naar warme klanten, maar zo werd de 'Top of Funnel' volledig achterwege gelaten. Hierdoor werd hun potentieel niet volledig benut en bleef de omzet hetzelfde.
Na een goed onderzoek en een analyse kwamen we erachter dat ze verlies maakten op de koude acquisitie (en dat hun vorige ad partner daarom op warm verkeer had gestuurd). Ze kwamen daarom naar ons om winstgevend nieuwe klanten aan te trekken en te sturen op een hoge ROAS. Met als resultaat:
De resultaten?
First order profit op grote schaal
Een 49,3% groei van hun ROAS
Betere klantretentie (door custom email-flow)



Hoe Luminize 120.300% groeide in 4 jaar en marktleider werd in hun niche
Luminize draaide serieus volume via het Bol platform. Helaas was hun groei hier beperkt, maar via hun eigen webshop niet. Het liep alleen niet direct zoals gehoopt. Sales bleven achter en het lukte niet om te groeien.
Het doorvertalen van een bol shop naar een eigen webshop is dan ook een vak apart, waarbij content en media buying erg belangrijk zijn. Inmiddels worden er wekelijks tientallen creatives getest en is het aandeel bolverkopen en verkopen via de eigen webshop volledig omgedraaid.
De resultaten?
In 4 jaar 120.300% groei in omzet
Marktleider geworden binnen hun niche
12 succesvolle producten gelanceerd



Hoe Cleanfit winstgevend wist op te schalen richting vijf keer meer omzet
Cleanfit verkocht hun supplementen al redelijk goed via social ads, maar liep vast bij winstgevend opschalen. Het merk zocht een partner die volledige focus kon houden en kon opschalen richting vijf keer meer omzet uit nieuwe klanten. Dit is precies het soort uitdaging waar wij direct mee aan de slag gingen.
We deden doelgroeponderzoek, ontwikkelden een strategie, lanceerden advertorial ads op koud verkeer en begonnen met opschalen. Na het testen van meerdere invalshoeken vonden we de succesformule waarmee we het gewenste resultaat behaalden.
De resultaten?
x5 in omzet binnen vijf maanden
Winstgevend schaalbaar model op social ads
Google ads toegevoegd en zeer winstgevend opgeschaald



Hoe Zusenzomer uitgroeide tot het toonaangevende hamam badjassen merk
Zusenzomer verkocht voornamelijk aan b2b, met een kleine stroom aan webshopverkopen via google ads. Het merk had sterke producten met veel ambacht en een duidelijke visie, maar miste een strategie om door te breken bij consumenten. Dit was precies het soort potentie waar wij graag mee aan de slag gaan.
We ontwikkelden een nieuwe contentaanpak waarbij de gezichten achter het merk centraal stonden voor meer vertrouwen. Vervolgens positioneerden we het merk als de specialist in luxe hamam badjassen. Deze positionering zorgde voor consistente verkopen en een sterkere marktpositie.
De resultaten?
Consistente 7+ ROAS tijdens zomerperiodes
Succesvolle expansie naar Duitsland
Retailers kloppen nu zelf bij het merk aan



Hoe Lotgenootje groeide van 10 naar 300 orders per dag
De ambitie was groter dan de resultaten. Lotgenootje verkocht binnen no time een handvol knuffels per dag, maar de ambitie was om marktleider te worden. Enthousiasme wat bij ons in het team wordt gewaardeerd en waar wij direct mee aan de slag konden.
Marktonderzoek gedaan, startpunt bepaald, eerste batch aan ads live en opschalen. Een proces dat effectief wordt uitgevoerd door 4 specialisten, gestuurd vanuit één centraal systeem wat het proces schaalbaar houdt.
De resultaten?
Ze groeiden van 10 naar 300 orders per dag.
+2M omzet met een stijging van 813.600%
Succesvolle expansie naar de Duitse markt



Hoe Lotgenootje groeide van 10 naar 300 orders per dag
Lotgenootje verkocht binnen no time een handvol knuffels per dag, maar het was hun ambitie om marktleider te worden. Dit is het soort enthousiasme waar wij direct mee aan de slag konden.
We deden marktonderzoek, maakten een strategie, lanceerden onze eerste batch aan ads en begonnen met opschalen. Dit proces werd uitgevoerd door 4 specialisten, wat mooie resultaten heeft opgeleverd:
De resultaten?
Ze groeiden van 10 naar 300 orders per dag.
+2M omzet met een stijging van 813.600%
Succesvolle expansie naar de Duitse markt



Hoe Strong Eagle in 1,5 jaar 404% groeide in omzet
Organisch had Strong Eagle al serieuze successen behaald, maar de betaalde advertenties gingen minder. In haar eigen woorden: “Met mijn advertenties heb ik al duizenden euro’s weggegooid“.
Ze kende hun USP’s en deelde het verhaal achter hun merk, maar haar betaalde advertenties converteerden niet, tot we gingen samenwerken. Inmiddels werken we 1,5 jaar samen en heeft ze eindelijk weer de mogelijkheid om te bouwen aan haar bedrijf, de producten en de groei van haar merk. Het resultaat?
De resultaten?
404% groei in omzet in 1,5 jaar tijd
Succesvol 23 nieuwe producten gelanceerd



Hoe Arctic Blue winstgevend werd met koude acquisitie (49.3% hogere ROAS)
Arctic Blue adverteerde voornamelijk naar warme klanten, maar zo werd de 'Top of Funnel' volledig achterwege gelaten. Hierdoor werd hun potentieel niet volledig benut en bleef de omzet hetzelfde.
Na een goed onderzoek en een analyse kwamen we erachter dat ze verlies maakten op de koude acquisitie (en dat hun vorige ad partner daarom op warm verkeer had gestuurd). Ze kwamen daarom naar ons om winstgevend nieuwe klanten aan te trekken en te sturen op een hoge ROAS. Met als resultaat:
De resultaten?
First order profit op grote schaal
Een 49,3% groei van hun ROAS
Betere klantretentie (door custom email-flow)



Hoe Luminize 120.300% groeide in 4 jaar en marktleider werd in hun niche
Luminize draaide serieus volume via het Bol platform. Helaas was hun groei hier beperkt, maar via hun eigen webshop niet. Het liep alleen niet direct zoals gehoopt. Sales bleven achter en het lukte niet om te groeien.
Het doorvertalen van een bol shop naar een eigen webshop is dan ook een vak apart, waarbij content en media buying erg belangrijk zijn. Inmiddels worden er wekelijks tientallen creatives getest en is het aandeel bolverkopen en verkopen via de eigen webshop volledig omgedraaid.
De resultaten?
In 4 jaar 120.300% groei in omzet
Marktleider geworden binnen hun niche
12 succesvolle producten gelanceerd



Hoe Cleanfit winstgevend wist op te schalen richting vijf keer meer omzet
Cleanfit verkocht hun supplementen al redelijk goed via social ads, maar liep vast bij winstgevend opschalen. Het merk zocht een partner die volledige focus kon houden en kon opschalen richting vijf keer meer omzet uit nieuwe klanten. Dit is precies het soort uitdaging waar wij direct mee aan de slag gingen.
We deden doelgroeponderzoek, ontwikkelden een strategie, lanceerden advertorial ads op koud verkeer en begonnen met opschalen. Na het testen van meerdere invalshoeken vonden we de succesformule waarmee we het gewenste resultaat behaalden.
De resultaten?
x5 in omzet binnen vijf maanden
Winstgevend schaalbaar model op social ads
Google ads toegevoegd en zeer winstgevend opgeschaald



Hoe Zusenzomer uitgroeide tot het toonaangevende hamam badjassen merk
Zusenzomer verkocht voornamelijk aan b2b, met een kleine stroom aan webshopverkopen via google ads. Het merk had sterke producten met veel ambacht en een duidelijke visie, maar miste een strategie om door te breken bij consumenten. Dit was precies het soort potentie waar wij graag mee aan de slag gaan.
We ontwikkelden een nieuwe contentaanpak waarbij de gezichten achter het merk centraal stonden voor meer vertrouwen. Vervolgens positioneerden we het merk als de specialist in luxe hamam badjassen. Deze positionering zorgde voor consistente verkopen en een sterkere marktpositie.
De resultaten?
Consistente 7+ ROAS tijdens zomerperiodes
Succesvolle expansie naar Duitsland
Retailers kloppen nu zelf bij het merk aan



Hoe Lotgenootje groeide van 10 naar 300 orders per dag
De ambitie was groter dan de resultaten. Lotgenootje verkocht binnen no time een handvol knuffels per dag, maar de ambitie was om marktleider te worden. Enthousiasme wat bij ons in het team wordt gewaardeerd en waar wij direct mee aan de slag konden.
Marktonderzoek gedaan, startpunt bepaald, eerste batch aan ads live en opschalen. Een proces dat effectief wordt uitgevoerd door 4 specialisten, gestuurd vanuit één centraal systeem wat het proces schaalbaar houdt.
De resultaten?
Ze groeiden van 10 naar 300 orders per dag.
+2M omzet met een stijging van 813.600%
Succesvolle expansie naar de Duitse markt


Lees over de ervaring van andere E-Commerce Founders:
Lees over de ervaring van andere E-Commerce Founders:

Ko Maas
Cleanfit
“Ze zijn niet bang om nieuwe strategieën voor te stellen en te implementeren, wat leidt tot meetbare verbeteringen”
We werken nu enige tijd samen met Elevation Media voor onze campagnes, en we merken duidelijke vooruitgang. Ze hebben de ambitie om samen met ons iets moois neer te zetten.
Hun kennis van ads is up-to-date, en ze komen regelmatig met frisse ideeën die onze campagnes naar een hoger niveau tillen. Dankzij hun aanpak en creatieve input zien we verbeterde resultaten in onze online advertenties.
Ze zijn niet bang om nieuwe strategieën voor te stellen en deze ook daadwerkelijk te implementeren, wat leidt tot meetbare verbeteringen.

Marien Jansen
Lotgenootje
“Het fijnste vind ik de persoonlijke relatie met de mannen en goede communicatie."
Nu 10 maanden actief bij de mannen van Elevation-Media. Het is een hele mooie en succesvolle reis geweest. De vooruitzichten van 2025 zijn nog veel beter!
Laatste tijd nemen we steeds meer diensten af, sinds ze ook Google en Email marketing verzorgen. Erg fijn om alles bij 1 agency te hebben.
Het fijnste vind ik de persoonlijke relatie met de mannen en goede communicatie. Ze staan altijd paraat en zijn gretig voor het succes van ons bedrijf.
Verder wordt er veel getest met ads creatives en is dit zeker een compliment waard. Op nog een lange en vruchtbare samenwerking!

Glenn Timmermans
Luminize
“Ik ben zeer tevreden. Deze jongens weten exact wat zij doen en houden je constant op de hoogte.”
Ik ben zeer tevreden met Matthias en Hugo. Deze jongens weten exact wat zij doen en houden je constant op de hoogte. Ik heb de afgelopen 6 jaar bij andere grote/bekende media bedrijven gezeten die niet eens 20% voor elkaar kregen van wat Elevation Media doet.
Voor de mensen die deze review lezen: Bij grote bedrijven ben je maar een nummertje dat maandelijks betaald zonder dat ze diep in je bedrijf duiken. Dit doet Elevation Media dus wel. Onze webshop is d.m.v. facebook advertising van dagelijks 5-10 orders naar 50 orders gegaan.

Larissa Timmer
Strong Eagle
Echt heel tevreden met onze samenwerking! Onder het mom van, “dit had ik veel eerder moeten doen!”
Sinds een aantal maanden ben ik gaan samenwerken met Matthias en Hugo. Zelf al duizenden euro’s “weggegooid” dmv advertenties en dat moest anders.
Ik had nooit gedacht dat ik zo snel al zulke goede resultaten zou zien, echt fantastisch! De communicatie met Matthias verloopt ook perfect, als ik een vraag heb wordt er direct gereageerd.
De transparantie en duidelijkheid waarmee Matthias werkt vind ik erg fijn. Echt heel tevreden met onze samenwerking! Onder het mom van, “dit had ik veel eerder moeten doen!”

Ludo van der Wiel
Arctic Blue
“Kundig, goede communicatie en een stapje extra waar nodig, maar vooral resultaat."
Wij, als arctic-blue.com hebben een zeer goede ervaring met Elevation-Media in het bijzonder met de samenwerking met Matthias. Kundig, goede communicatie en een stapje extra waar nodig, maar vooral resultaat.

Kate Bonthond
KATE JUNE
"Met Elevation media zijn wij zichtbare stappen gaan maken."
Wij zijn zeer tevreden over Elevation media! Met Elevation media zijn wij zichtbare stappen gaan maken. Deze jonge ondernemers maken veel tijd voor ons vrij, zijn super gemotiveerd en de communicatie gaat daarbij gemakkelijk, fijn en ook nog eens op een leuke manier!

Ko Maas
Cleanfit
“Ze zijn niet bang om nieuwe strategieën voor te stellen en te implementeren, wat leidt tot meetbare verbeteringen”
We werken nu enige tijd samen met Elevation Media voor onze campagnes, en we merken duidelijke vooruitgang. Ze hebben de ambitie om samen met ons iets moois neer te zetten.
Hun kennis van ads is up-to-date, en ze komen regelmatig met frisse ideeën die onze campagnes naar een hoger niveau tillen. Dankzij hun aanpak en creatieve input zien we verbeterde resultaten in onze online advertenties.
Ze zijn niet bang om nieuwe strategieën voor te stellen en deze ook daadwerkelijk te implementeren, wat leidt tot meetbare verbeteringen.

Marien Jansen
Lotgenootje
“Het fijnste vind ik de persoonlijke relatie met de mannen en goede communicatie."
Nu 10 maanden actief bij de mannen van Elevation-Media. Het is een hele mooie en succesvolle reis geweest. De vooruitzichten van 2025 zijn nog veel beter!
Laatste tijd nemen we steeds meer diensten af, sinds ze ook Google en Email marketing verzorgen. Erg fijn om alles bij 1 agency te hebben.
Het fijnste vind ik de persoonlijke relatie met de mannen en goede communicatie. Ze staan altijd paraat en zijn gretig voor het succes van ons bedrijf.
Verder wordt er veel getest met ads creatives en is dit zeker een compliment waard. Op nog een lange en vruchtbare samenwerking!

Glenn Timmermans
Luminize
“Ik ben zeer tevreden. Deze jongens weten exact wat zij doen en houden je constant op de hoogte.”
Ik ben zeer tevreden met Matthias en Hugo. Deze jongens weten exact wat zij doen en houden je constant op de hoogte. Ik heb de afgelopen 6 jaar bij andere grote/bekende media bedrijven gezeten die niet eens 20% voor elkaar kregen van wat Elevation Media doet.
Voor de mensen die deze review lezen: Bij grote bedrijven ben je maar een nummertje dat maandelijks betaald zonder dat ze diep in je bedrijf duiken. Dit doet Elevation Media dus wel. Onze webshop is d.m.v. facebook advertising van dagelijks 5-10 orders naar 50 orders gegaan.

Larissa Timmer
Strong Eagle
Echt heel tevreden met onze samenwerking! Onder het mom van, “dit had ik veel eerder moeten doen!”
Sinds een aantal maanden ben ik gaan samenwerken met Matthias en Hugo. Zelf al duizenden euro’s “weggegooid” dmv advertenties en dat moest anders.
Ik had nooit gedacht dat ik zo snel al zulke goede resultaten zou zien, echt fantastisch! De communicatie met Matthias verloopt ook perfect, als ik een vraag heb wordt er direct gereageerd.
De transparantie en duidelijkheid waarmee Matthias werkt vind ik erg fijn. Echt heel tevreden met onze samenwerking! Onder het mom van, “dit had ik veel eerder moeten doen!”

Ludo van der Wiel
Arctic Blue
“Kundig, goede communicatie en een stapje extra waar nodig, maar vooral resultaat."
Wij, als arctic-blue.com hebben een zeer goede ervaring met Elevation-Media in het bijzonder met de samenwerking met Matthias. Kundig, goede communicatie en een stapje extra waar nodig, maar vooral resultaat.

Kate Bonthond
KATE JUNE
"Met Elevation media zijn wij zichtbare stappen gaan maken."
Wij zijn zeer tevreden over Elevation media! Met Elevation media zijn wij zichtbare stappen gaan maken. Deze jonge ondernemers maken veel tijd voor ons vrij, zijn super gemotiveerd en de communicatie gaat daarbij gemakkelijk, fijn en ook nog eens op een leuke manier!

Ko Maas
Cleanfit
“Ze zijn niet bang om nieuwe strategieën voor te stellen en te implementeren, wat leidt tot meetbare verbeteringen”
We werken nu enige tijd samen met Elevation Media voor onze campagnes, en we merken duidelijke vooruitgang. Ze hebben de ambitie om samen met ons iets moois neer te zetten.
Hun kennis van ads is up-to-date, en ze komen regelmatig met frisse ideeën die onze campagnes naar een hoger niveau tillen. Dankzij hun aanpak en creatieve input zien we verbeterde resultaten in onze online advertenties.
Ze zijn niet bang om nieuwe strategieën voor te stellen en deze ook daadwerkelijk te implementeren, wat leidt tot meetbare verbeteringen.

Marien Jansen
Lotgenootje
“Het fijnste vind ik de persoonlijke relatie met de mannen en goede communicatie."
Nu 10 maanden actief bij de mannen van Elevation-Media. Het is een hele mooie en succesvolle reis geweest. De vooruitzichten van 2025 zijn nog veel beter!
Laatste tijd nemen we steeds meer diensten af, sinds ze ook Google en Email marketing verzorgen. Erg fijn om alles bij 1 agency te hebben.
Het fijnste vind ik de persoonlijke relatie met de mannen en goede communicatie. Ze staan altijd paraat en zijn gretig voor het succes van ons bedrijf.
Verder wordt er veel getest met ads creatives en is dit zeker een compliment waard. Op nog een lange en vruchtbare samenwerking!

Glenn Timmermans
Luminize
“Ik ben zeer tevreden. Deze jongens weten exact wat zij doen en houden je constant op de hoogte.”
Ik ben zeer tevreden met Matthias en Hugo. Deze jongens weten exact wat zij doen en houden je constant op de hoogte. Ik heb de afgelopen 6 jaar bij andere grote/bekende media bedrijven gezeten die niet eens 20% voor elkaar kregen van wat Elevation Media doet.
Voor de mensen die deze review lezen: Bij grote bedrijven ben je maar een nummertje dat maandelijks betaald zonder dat ze diep in je bedrijf duiken. Dit doet Elevation Media dus wel. Onze webshop is d.m.v. facebook advertising van dagelijks 5-10 orders naar 50 orders gegaan.

Larissa Timmer
Strong Eagle
Echt heel tevreden met onze samenwerking! Onder het mom van, “dit had ik veel eerder moeten doen!”
Sinds een aantal maanden ben ik gaan samenwerken met Matthias en Hugo. Zelf al duizenden euro’s “weggegooid” dmv advertenties en dat moest anders.
Ik had nooit gedacht dat ik zo snel al zulke goede resultaten zou zien, echt fantastisch! De communicatie met Matthias verloopt ook perfect, als ik een vraag heb wordt er direct gereageerd.
De transparantie en duidelijkheid waarmee Matthias werkt vind ik erg fijn. Echt heel tevreden met onze samenwerking! Onder het mom van, “dit had ik veel eerder moeten doen!”

Ludo van der Wiel
Arctic Blue
“Kundig, goede communicatie en een stapje extra waar nodig, maar vooral resultaat."
Wij, als arctic-blue.com hebben een zeer goede ervaring met Elevation-Media in het bijzonder met de samenwerking met Matthias. Kundig, goede communicatie en een stapje extra waar nodig, maar vooral resultaat.

Kate Bonthond
KATE JUNE
"Met Elevation media zijn wij zichtbare stappen gaan maken."
Wij zijn zeer tevreden over Elevation media! Met Elevation media zijn wij zichtbare stappen gaan maken. Deze jonge ondernemers maken veel tijd voor ons vrij, zijn super gemotiveerd en de communicatie gaat daarbij gemakkelijk, fijn en ook nog eens op een leuke manier!

Ko Maas
Cleanfit
“Ze zijn niet bang om nieuwe strategieën voor te stellen en te implementeren, wat leidt tot meetbare verbeteringen”
We werken nu enige tijd samen met Elevation Media voor onze campagnes, en we merken duidelijke vooruitgang. Ze hebben de ambitie om samen met ons iets moois neer te zetten.
Hun kennis van ads is up-to-date, en ze komen regelmatig met frisse ideeën die onze campagnes naar een hoger niveau tillen. Dankzij hun aanpak en creatieve input zien we verbeterde resultaten in onze online advertenties.
Ze zijn niet bang om nieuwe strategieën voor te stellen en deze ook daadwerkelijk te implementeren, wat leidt tot meetbare verbeteringen.

Marien Jansen
Lotgenootje
“Het fijnste vind ik de persoonlijke relatie met de mannen en goede communicatie."
Nu 10 maanden actief bij de mannen van Elevation-Media. Het is een hele mooie en succesvolle reis geweest. De vooruitzichten van 2025 zijn nog veel beter!
Laatste tijd nemen we steeds meer diensten af, sinds ze ook Google en Email marketing verzorgen. Erg fijn om alles bij 1 agency te hebben.
Het fijnste vind ik de persoonlijke relatie met de mannen en goede communicatie. Ze staan altijd paraat en zijn gretig voor het succes van ons bedrijf.
Verder wordt er veel getest met ads creatives en is dit zeker een compliment waard. Op nog een lange en vruchtbare samenwerking!

Glenn Timmermans
Luminize
“Ik ben zeer tevreden. Deze jongens weten exact wat zij doen en houden je constant op de hoogte.”
Ik ben zeer tevreden met Matthias en Hugo. Deze jongens weten exact wat zij doen en houden je constant op de hoogte. Ik heb de afgelopen 6 jaar bij andere grote/bekende media bedrijven gezeten die niet eens 20% voor elkaar kregen van wat Elevation Media doet.
Voor de mensen die deze review lezen: Bij grote bedrijven ben je maar een nummertje dat maandelijks betaald zonder dat ze diep in je bedrijf duiken. Dit doet Elevation Media dus wel. Onze webshop is d.m.v. facebook advertising van dagelijks 5-10 orders naar 50 orders gegaan.

Larissa Timmer
Strong Eagle
Echt heel tevreden met onze samenwerking! Onder het mom van, “dit had ik veel eerder moeten doen!”
Sinds een aantal maanden ben ik gaan samenwerken met Matthias en Hugo. Zelf al duizenden euro’s “weggegooid” dmv advertenties en dat moest anders.
Ik had nooit gedacht dat ik zo snel al zulke goede resultaten zou zien, echt fantastisch! De communicatie met Matthias verloopt ook perfect, als ik een vraag heb wordt er direct gereageerd.
De transparantie en duidelijkheid waarmee Matthias werkt vind ik erg fijn. Echt heel tevreden met onze samenwerking! Onder het mom van, “dit had ik veel eerder moeten doen!”

Ludo van der Wiel
Arctic Blue
“Kundig, goede communicatie en een stapje extra waar nodig, maar vooral resultaat."
Wij, als arctic-blue.com hebben een zeer goede ervaring met Elevation-Media in het bijzonder met de samenwerking met Matthias. Kundig, goede communicatie en een stapje extra waar nodig, maar vooral resultaat.

Kate Bonthond
KATE JUNE
"Met Elevation media zijn wij zichtbare stappen gaan maken."
Wij zijn zeer tevreden over Elevation media! Met Elevation media zijn wij zichtbare stappen gaan maken. Deze jonge ondernemers maken veel tijd voor ons vrij, zijn super gemotiveerd en de communicatie gaat daarbij gemakkelijk, fijn en ook nog eens op een leuke manier!
22+ E-Com Brands





Geven ons een 5/5
Ben jij de volgende?
22+ E-Com Brands





Geven ons een 5/5
Ben jij de volgende?
22+ E-Com Brands





Geven ons een 5/5
Ben jij de volgende?
22+ E-Com Brands





Geven ons een 5/5
Ben jij de volgende?
FAQ
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Nog andere vragen? Neem dan contact met ons op
Nog andere vragen? Neem dan contact met ons op
Nog andere vragen? Neem dan contact met ons op
Hoelang duurt de samenwerking bij ons?
Elke samenwerking starten wij met een traject van minimaal 3 maanden. In deze periode hebben wij genoeg tijd om onze gehele marketingstrategie te implementeren en goede resultaten te boeken. Hoewel de minimale periode 3 maanden is, blijft de meerderheid van onze klanten bij ons voor meerdere jaren.
Hoelang duurt de samenwerking bij ons?
Elke samenwerking starten wij met een traject van minimaal 3 maanden. In deze periode hebben wij genoeg tijd om onze gehele marketingstrategie te implementeren en goede resultaten te boeken. Hoewel de minimale periode 3 maanden is, blijft de meerderheid van onze klanten bij ons voor meerdere jaren.
Hoelang duurt de samenwerking bij ons?
Elke samenwerking starten wij met een traject van minimaal 3 maanden. In deze periode hebben wij genoeg tijd om onze gehele marketingstrategie te implementeren en goede resultaten te boeken. Hoewel de minimale periode 3 maanden is, blijft de meerderheid van onze klanten bij ons voor meerdere jaren.
Hoelang duurt de samenwerking bij ons?
Elke samenwerking starten wij met een traject van minimaal 3 maanden. In deze periode hebben wij genoeg tijd om onze gehele marketingstrategie te implementeren en goede resultaten te boeken. Hoewel de minimale periode 3 maanden is, blijft de meerderheid van onze klanten bij ons voor meerdere jaren.
Wat onderscheidt jullie van andere marketingbureaus?
Meerdere dingen. Ten eerste, onze transparantie: je wordt dagelijks op de hoogte gehouden in Slack, en we hebben een wekelijkse call. Ook heb je toegang tot alle data, gegevens en onze activiteiten. Ten tweede, elk marketingkanaal krijgt bij ons zijn eigen specialist. Google Ads werken namelijk heel anders dan Meta of Pinterest. Als laatste, doen wij zowel content als media buying. Hierdoor bieden we alles aan dat je nodig hebt voor je marketing, onder één dak.
Wat onderscheidt jullie van andere marketingbureaus?
Meerdere dingen. Ten eerste, onze transparantie: je wordt dagelijks op de hoogte gehouden in Slack, en we hebben een wekelijkse call. Ook heb je toegang tot alle data, gegevens en onze activiteiten. Ten tweede, elk marketingkanaal krijgt bij ons zijn eigen specialist. Google Ads werken namelijk heel anders dan Meta of Pinterest. Als laatste, doen wij zowel content als media buying. Hierdoor bieden we alles aan dat je nodig hebt voor je marketing, onder één dak.
Wat onderscheidt jullie van andere marketingbureaus?
Meerdere dingen. Ten eerste, onze transparantie: je wordt dagelijks op de hoogte gehouden in Slack, en we hebben een wekelijkse call. Ook heb je toegang tot alle data, gegevens en onze activiteiten. Ten tweede, elk marketingkanaal krijgt bij ons zijn eigen specialist. Google Ads werken namelijk heel anders dan Meta of Pinterest. Als laatste, doen wij zowel content als media buying. Hierdoor bieden we alles aan dat je nodig hebt voor je marketing, onder één dak.
Wat onderscheidt jullie van andere marketingbureaus?
Meerdere dingen. Ten eerste, onze transparantie: je wordt dagelijks op de hoogte gehouden in Slack, en we hebben een wekelijkse call. Ook heb je toegang tot alle data, gegevens en onze activiteiten. Ten tweede, elk marketingkanaal krijgt bij ons zijn eigen specialist. Google Ads werken namelijk heel anders dan Meta of Pinterest. Als laatste, doen wij zowel content als media buying. Hierdoor bieden we alles aan dat je nodig hebt voor je marketing, onder één dak.
Wat is het marketingbudget waar jullie mee werken?
Bij ons is het al mogelijk om te starten met een budget van €50 per dag. Wel is het van belang om op korte termijn op te kunnen schalen. Wanneer de advertenties winstgevend zijn en zichzelf bewezen hebben, is het wel van belang dat er ruimte is om het budget op te schalen.
Wat is het marketingbudget waar jullie mee werken?
Bij ons is het al mogelijk om te starten met een budget van €50 per dag. Wel is het van belang om op korte termijn op te kunnen schalen. Wanneer de advertenties winstgevend zijn en zichzelf bewezen hebben, is het wel van belang dat er ruimte is om het budget op te schalen.
Wat is het marketingbudget waar jullie mee werken?
Bij ons is het al mogelijk om te starten met een budget van €50 per dag. Wel is het van belang om op korte termijn op te kunnen schalen. Wanneer de advertenties winstgevend zijn en zichzelf bewezen hebben, is het wel van belang dat er ruimte is om het budget op te schalen.
Wat is het marketingbudget waar jullie mee werken?
Bij ons is het al mogelijk om te starten met een budget van €50 per dag. Wel is het van belang om op korte termijn op te kunnen schalen. Wanneer de advertenties winstgevend zijn en zichzelf bewezen hebben, is het wel van belang dat er ruimte is om het budget op te schalen.
Wat verwachten jullie van mij?
Tijdens de start van de samenwerking is het van belang om ons van zo veel mogelijk informatie te voorzien. Wanneer wij eenmaal helemaal in het bedrijf zijn geïntegreerd, hebben wij steeds minder nodig vanaf jouw kant. Wat wij voornamelijk van jou verwachten, is dat jij voldoende voorraad én een ambitieuze groeimindset hebt. Wij zorgen vervolgens voor de resultaten.
Wat verwachten jullie van mij?
Tijdens de start van de samenwerking is het van belang om ons van zo veel mogelijk informatie te voorzien. Wanneer wij eenmaal helemaal in het bedrijf zijn geïntegreerd, hebben wij steeds minder nodig vanaf jouw kant. Wat wij voornamelijk van jou verwachten, is dat jij voldoende voorraad én een ambitieuze groeimindset hebt. Wij zorgen vervolgens voor de resultaten.
Wat verwachten jullie van mij?
Tijdens de start van de samenwerking is het van belang om ons van zo veel mogelijk informatie te voorzien. Wanneer wij eenmaal helemaal in het bedrijf zijn geïntegreerd, hebben wij steeds minder nodig vanaf jouw kant. Wat wij voornamelijk van jou verwachten, is dat jij voldoende voorraad én een ambitieuze groeimindset hebt. Wij zorgen vervolgens voor de resultaten.
Wat verwachten jullie van mij?
Tijdens de start van de samenwerking is het van belang om ons van zo veel mogelijk informatie te voorzien. Wanneer wij eenmaal helemaal in het bedrijf zijn geïntegreerd, hebben wij steeds minder nodig vanaf jouw kant. Wat wij voornamelijk van jou verwachten, is dat jij voldoende voorraad én een ambitieuze groeimindset hebt. Wij zorgen vervolgens voor de resultaten.
Adverteren jullie ook in andere landen?
Wij hebben de knowhow van het adverteren in andere landen. Voor 35% van ons portfolio adverteren wij in verschillende EU-landen. We raden echter aan om dit pas te overwegen wanneer de Nederlandse en Belgische markten winstgevend zijn. First things first.
Adverteren jullie ook in andere landen?
Wij hebben de knowhow van het adverteren in andere landen. Voor 35% van ons portfolio adverteren wij in verschillende EU-landen. We raden echter aan om dit pas te overwegen wanneer de Nederlandse en Belgische markten winstgevend zijn. First things first.
Adverteren jullie ook in andere landen?
Wij hebben de knowhow van het adverteren in andere landen. Voor 35% van ons portfolio adverteren wij in verschillende EU-landen. We raden echter aan om dit pas te overwegen wanneer de Nederlandse en Belgische markten winstgevend zijn. First things first.
Adverteren jullie ook in andere landen?
Wij hebben de knowhow van het adverteren in andere landen. Voor 35% van ons portfolio adverteren wij in verschillende EU-landen. We raden echter aan om dit pas te overwegen wanneer de Nederlandse en Belgische markten winstgevend zijn. First things first.
Welke support krijg ik?
Communicatie & transparantie is voor ons van uiterst belang. Je wilt als founder altijd weten wat er precies gebeurt met je advertenties. Dat begrijpen wij. Tijdens de samenwerking hebben we een gezamenlijk Slack-kanaal waar alle communicatie plaatsvindt. Hier kun je 24/7 vragen stellen. Daarnaast krijg je een eigen portaal waarin je de performance kan monitoren en planning kunt bijhouden.
Welke support krijg ik?
Communicatie & transparantie is voor ons van uiterst belang. Je wilt als founder altijd weten wat er precies gebeurt met je advertenties. Dat begrijpen wij. Tijdens de samenwerking hebben we een gezamenlijk Slack-kanaal waar alle communicatie plaatsvindt. Hier kun je 24/7 vragen stellen. Daarnaast krijg je een eigen portaal waarin je de performance kan monitoren en planning kunt bijhouden.
Welke support krijg ik?
Communicatie & transparantie is voor ons van uiterst belang. Je wilt als founder altijd weten wat er precies gebeurt met je advertenties. Dat begrijpen wij. Tijdens de samenwerking hebben we een gezamenlijk Slack-kanaal waar alle communicatie plaatsvindt. Hier kun je 24/7 vragen stellen. Daarnaast krijg je een eigen portaal waarin je de performance kan monitoren en planning kunt bijhouden.
Welke support krijg ik?
Communicatie & transparantie is voor ons van uiterst belang. Je wilt als founder altijd weten wat er precies gebeurt met je advertenties. Dat begrijpen wij. Tijdens de samenwerking hebben we een gezamenlijk Slack-kanaal waar alle communicatie plaatsvindt. Hier kun je 24/7 vragen stellen. Daarnaast krijg je een eigen portaal waarin je de performance kan monitoren en planning kunt bijhouden.
Op welke kanalen adverteren jullie?
De belangrijkste kanalen binnen ons bureau blijven Meta & Google. Zodra deze kanalen goed zijn ingericht en we hier de mogelijkheid hebben tot opschalen, kunnen we overwegen om platforms zoals TikTok, Pinterest en Klaviyo op te pakken.
Op welke kanalen adverteren jullie?
De belangrijkste kanalen binnen ons bureau blijven Meta & Google. Zodra deze kanalen goed zijn ingericht en we hier de mogelijkheid hebben tot opschalen, kunnen we overwegen om platforms zoals TikTok, Pinterest en Klaviyo op te pakken.
Op welke kanalen adverteren jullie?
De belangrijkste kanalen binnen ons bureau blijven Meta & Google. Zodra deze kanalen goed zijn ingericht en we hier de mogelijkheid hebben tot opschalen, kunnen we overwegen om platforms zoals TikTok, Pinterest en Klaviyo op te pakken.
Op welke kanalen adverteren jullie?
De belangrijkste kanalen binnen ons bureau blijven Meta & Google. Zodra deze kanalen goed zijn ingericht en we hier de mogelijkheid hebben tot opschalen, kunnen we overwegen om platforms zoals TikTok, Pinterest en Klaviyo op te pakken.



Benieuwd hoe we jouw E-Com merk naar een hoger niveau kunnen brengen?
Benieuwd hoe we jouw E-Com merk naar een hoger niveau kunnen brengen?
Benieuwd hoe we jouw E-Com merk naar een hoger niveau kunnen brengen?
Klik op de knop hieronder en kijk in 30 seconden of je in aanmerking komt voor een gratis account analyse.







Elevation Media
Wij bieden E-com Founders een volledige advertentie oplossing, van ad creatives (static & UGC) tot ad management & data analyse.
Elevation Media • Copyright ©
KVK: 98343858
BTW: 863932186BO1
Zoetermeer, 2718TA

Elevation Media
Wij bieden E-com Founders een volledige advertentie oplossing, van ad creatives (static & UGC) tot ad management & data analyse.
Elevation Media • Copyright ©
KVK: 98343858
BTW: 863932186BO1
Zoetermeer, 2718TA

Elevation Media
Wij bieden E-com Founders een volledige advertentie oplossing, van ad creatives (static & UGC) tot ad management & data analyse.
Elevation Media • Copyright ©
KVK: 98343858
BTW: 863932186BO1
Zoetermeer, 2718TA





