• €15M+ omzet behaald

  • 10K+ ads geproduceerd

  • 40+ merken opgeschaald

  • €15M+ omzet behaald

  • 10K+ ads geproduceerd

  • 40+ merken opgeschaald

Resultaten van E-com Founders

Resultaten van E-com Founders

Resultaten van E-com Founders

Groeiverhalen van merken die klaar waren om marktleider te worden

Groeiverhalen van merken die klaar waren om marktleider te worden

Bekijk de cases achter onze best presterende campagnes en ontdek wat er gebeurt als data en creatie écht samenwerken.

  • @arctic-blue

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

  • @luminize

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

  • @lotgenootje

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

  • @mrandmrsgreen

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

  • @strongeaglewear

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

  • @awesome-maps

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

  • @glowgirl

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

  • @arctic-blue

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

  • @luminize

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

  • @lotgenootje

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

  • @mrandmrsgreen

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

  • @strongeaglewear

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

  • @awesome-maps

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

  • @glowgirl

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

    closeup photography of woman smiling
    smiling woman sitting on black chair

    Username

    3d

    by author

    Dit moet ik hebben 👌🏽

    Hele goeie ad!

Een paar transformaties waar we trots op zijn:

Een paar transformaties waar we trots op zijn:

Hoe Lotgenootje groeide van 10 naar 300 orders per dag

Lotgenootje verkocht binnen no time een handvol knuffels per dag, maar het was hun ambitie om marktleider te worden. Dit is het soort enthousiasme waar wij direct mee aan de slag konden.

We deden marktonderzoek, maakten een strategie, lanceerden onze eerste batch aan ads en begonnen met opschalen. Dit proces werd uitgevoerd door 4 specialisten, wat mooie resultaten heeft opgeleverd:

De resultaten?

Ze groeiden van 10 naar 300 orders per dag.

+2M omzet met een stijging van 813.600%

Succesvolle expansie naar de Duitse markt

Hoe Strong Eagle in 1,5 jaar 404% groeide in omzet

Organisch had Strong Eagle al serieuze successen behaald, maar de betaalde advertenties gingen minder. In haar eigen woorden: “Met mijn advertenties heb ik al duizenden euro’s weggegooid“.

Ze kende hun USP’s en deelde het verhaal achter hun merk, maar haar betaalde advertenties converteerden niet, tot we gingen samenwerken. Inmiddels werken we 1,5 jaar samen en heeft ze eindelijk weer de mogelijkheid om te bouwen aan haar bedrijf, de producten en de groei van haar merk. Het resultaat?

De resultaten?

404% groei in omzet in 1,5 jaar tijd

Succesvol 23 nieuwe producten gelanceerd

Hoe Arctic Blue winstgevend werd met koude acquisitie (49.3% hogere ROAS)

Arctic Blue adverteerde voornamelijk naar warme klanten, maar zo werd de 'Top of Funnel' volledig achterwege gelaten. Hierdoor werd hun potentieel niet volledig benut en bleef de omzet hetzelfde.

Na een goed onderzoek en een analyse kwamen we erachter dat ze verlies maakten op de koude acquisitie (en dat hun vorige ad partner daarom op warm verkeer had gestuurd). Ze kwamen daarom naar ons om winstgevend nieuwe klanten aan te trekken en te sturen op een hoge ROAS. Met als resultaat:

De resultaten?

First order profit op grote schaal

Een 49,3% groei van hun ROAS

Betere klantretentie (door custom email-flow)

Hoe Luminize 120.300% groeide in 4 jaar en marktleider werd in hun niche

Luminize draaide serieus volume via het Bol platform. Helaas was hun groei hier beperkt, maar via hun eigen webshop niet. Het liep alleen niet direct zoals gehoopt. Sales bleven achter en het lukte niet om te groeien. 

Het doorvertalen van een bol shop naar een eigen webshop is dan ook een vak apart, waarbij content en media buying erg belangrijk zijn. Inmiddels worden er wekelijks tientallen creatives getest en is het aandeel bolverkopen en verkopen via de eigen webshop volledig omgedraaid.

De resultaten?

In 4 jaar 120.300% groei in omzet

Marktleider geworden binnen hun niche

12 succesvolle producten gelanceerd

Hoe Cleanfit winstgevend wist op te schalen richting vijf keer meer omzet

Cleanfit verkocht hun supplementen al redelijk goed via social ads, maar liep vast bij winstgevend opschalen. Het merk zocht een partner die volledige focus kon houden en kon opschalen richting vijf keer meer omzet uit nieuwe klanten. Dit is precies het soort uitdaging waar wij direct mee aan de slag gingen.

We deden doelgroeponderzoek, ontwikkelden een strategie, lanceerden advertorial ads op koud verkeer en begonnen met opschalen. Na het testen van meerdere invalshoeken vonden we de succesformule waarmee we het gewenste resultaat behaalden.

De resultaten?

x5 in omzet binnen vijf maanden

Winstgevend schaalbaar model op social ads

Google ads toegevoegd en zeer winstgevend opgeschaald

Hoe Zusenzomer uitgroeide tot het toonaangevende hamam badjassen merk

Zusenzomer verkocht voornamelijk aan b2b, met een kleine stroom aan webshopverkopen via google ads. Het merk had sterke producten met veel ambacht en een duidelijke visie, maar miste een strategie om door te breken bij consumenten. Dit was precies het soort potentie waar wij graag mee aan de slag gaan.

We ontwikkelden een nieuwe contentaanpak waarbij de gezichten achter het merk centraal stonden voor meer vertrouwen. Vervolgens positioneerden we het merk als de specialist in luxe hamam badjassen. Deze positionering zorgde voor consistente verkopen en een sterkere marktpositie.

De resultaten?

Consistente 7+ ROAS tijdens zomerperiodes

Succesvolle expansie naar Duitsland

Retailers kloppen nu zelf bij het merk aan

Hoe Lotgenootje groeide van 10 naar 300 orders per dag

De ambitie was groter dan de resultaten. Lotgenootje verkocht binnen no time een handvol knuffels per dag, maar de ambitie was om marktleider te worden. Enthousiasme wat bij ons in het team wordt gewaardeerd en waar wij direct mee aan de slag konden.

Marktonderzoek gedaan, startpunt bepaald, eerste batch aan ads live en opschalen. Een proces dat effectief wordt uitgevoerd door 4 specialisten, gestuurd vanuit één centraal systeem wat het proces schaalbaar houdt.

De resultaten?

Ze groeiden van 10 naar 300 orders per dag.

+2M omzet met een stijging van 813.600%

Succesvolle expansie naar de Duitse markt

Hoe Lotgenootje groeide van 10 naar 300 orders per dag

Lotgenootje verkocht binnen no time een handvol knuffels per dag, maar het was hun ambitie om marktleider te worden. Dit is het soort enthousiasme waar wij direct mee aan de slag konden.

We deden marktonderzoek, maakten een strategie, lanceerden onze eerste batch aan ads en begonnen met opschalen. Dit proces werd uitgevoerd door 4 specialisten, wat mooie resultaten heeft opgeleverd:

De resultaten?

Ze groeiden van 10 naar 300 orders per dag.

+2M omzet met een stijging van 813.600%

Succesvolle expansie naar de Duitse markt

Hoe Strong Eagle in 1,5 jaar 404% groeide in omzet

Organisch had Strong Eagle al serieuze successen behaald, maar de betaalde advertenties gingen minder. In haar eigen woorden: “Met mijn advertenties heb ik al duizenden euro’s weggegooid“.

Ze kende hun USP’s en deelde het verhaal achter hun merk, maar haar betaalde advertenties converteerden niet, tot we gingen samenwerken. Inmiddels werken we 1,5 jaar samen en heeft ze eindelijk weer de mogelijkheid om te bouwen aan haar bedrijf, de producten en de groei van haar merk. Het resultaat?

De resultaten?

404% groei in omzet in 1,5 jaar tijd

Succesvol 23 nieuwe producten gelanceerd

Hoe Arctic Blue winstgevend werd met koude acquisitie (49.3% hogere ROAS)

Arctic Blue adverteerde voornamelijk naar warme klanten, maar zo werd de 'Top of Funnel' volledig achterwege gelaten. Hierdoor werd hun potentieel niet volledig benut en bleef de omzet hetzelfde.

Na een goed onderzoek en een analyse kwamen we erachter dat ze verlies maakten op de koude acquisitie (en dat hun vorige ad partner daarom op warm verkeer had gestuurd). Ze kwamen daarom naar ons om winstgevend nieuwe klanten aan te trekken en te sturen op een hoge ROAS. Met als resultaat:

De resultaten?

First order profit op grote schaal

Een 49,3% groei van hun ROAS

Betere klantretentie (door custom email-flow)

Hoe Luminize 120.300% groeide in 4 jaar en marktleider werd in hun niche

Luminize draaide serieus volume via het Bol platform. Helaas was hun groei hier beperkt, maar via hun eigen webshop niet. Het liep alleen niet direct zoals gehoopt. Sales bleven achter en het lukte niet om te groeien. 

Het doorvertalen van een bol shop naar een eigen webshop is dan ook een vak apart, waarbij content en media buying erg belangrijk zijn. Inmiddels worden er wekelijks tientallen creatives getest en is het aandeel bolverkopen en verkopen via de eigen webshop volledig omgedraaid.

De resultaten?

In 4 jaar 120.300% groei in omzet

Marktleider geworden binnen hun niche

12 succesvolle producten gelanceerd

Hoe Cleanfit winstgevend wist op te schalen richting vijf keer meer omzet

Cleanfit verkocht hun supplementen al redelijk goed via social ads, maar liep vast bij winstgevend opschalen. Het merk zocht een partner die volledige focus kon houden en kon opschalen richting vijf keer meer omzet uit nieuwe klanten. Dit is precies het soort uitdaging waar wij direct mee aan de slag gingen.

We deden doelgroeponderzoek, ontwikkelden een strategie, lanceerden advertorial ads op koud verkeer en begonnen met opschalen. Na het testen van meerdere invalshoeken vonden we de succesformule waarmee we het gewenste resultaat behaalden.

De resultaten?

x5 in omzet binnen vijf maanden

Winstgevend schaalbaar model op social ads

Google ads toegevoegd en zeer winstgevend opgeschaald

Hoe Zusenzomer uitgroeide tot het toonaangevende hamam badjassen merk

Zusenzomer verkocht voornamelijk aan b2b, met een kleine stroom aan webshopverkopen via google ads. Het merk had sterke producten met veel ambacht en een duidelijke visie, maar miste een strategie om door te breken bij consumenten. Dit was precies het soort potentie waar wij graag mee aan de slag gaan.

We ontwikkelden een nieuwe contentaanpak waarbij de gezichten achter het merk centraal stonden voor meer vertrouwen. Vervolgens positioneerden we het merk als de specialist in luxe hamam badjassen. Deze positionering zorgde voor consistente verkopen en een sterkere marktpositie.

De resultaten?

Consistente 7+ ROAS tijdens zomerperiodes

Succesvolle expansie naar Duitsland

Retailers kloppen nu zelf bij het merk aan

Hoe Lotgenootje groeide van 10 naar 300 orders per dag

De ambitie was groter dan de resultaten. Lotgenootje verkocht binnen no time een handvol knuffels per dag, maar de ambitie was om marktleider te worden. Enthousiasme wat bij ons in het team wordt gewaardeerd en waar wij direct mee aan de slag konden.

Marktonderzoek gedaan, startpunt bepaald, eerste batch aan ads live en opschalen. Een proces dat effectief wordt uitgevoerd door 4 specialisten, gestuurd vanuit één centraal systeem wat het proces schaalbaar houdt.

De resultaten?

Ze groeiden van 10 naar 300 orders per dag.

+2M omzet met een stijging van 813.600%

Succesvolle expansie naar de Duitse markt

Hoe Lotgenootje groeide van 10 naar 300 orders per dag

Lotgenootje verkocht binnen no time een handvol knuffels per dag, maar het was hun ambitie om marktleider te worden. Dit is het soort enthousiasme waar wij direct mee aan de slag konden.

We deden marktonderzoek, maakten een strategie, lanceerden onze eerste batch aan ads en begonnen met opschalen. Dit proces werd uitgevoerd door 4 specialisten, wat mooie resultaten heeft opgeleverd:

De resultaten?

Ze groeiden van 10 naar 300 orders per dag.

+2M omzet met een stijging van 813.600%

Succesvolle expansie naar de Duitse markt

Hoe Strong Eagle in 1,5 jaar 404% groeide in omzet

Organisch had Strong Eagle al serieuze successen behaald, maar de betaalde advertenties gingen minder. In haar eigen woorden: “Met mijn advertenties heb ik al duizenden euro’s weggegooid“.

Ze kende hun USP’s en deelde het verhaal achter hun merk, maar haar betaalde advertenties converteerden niet, tot we gingen samenwerken. Inmiddels werken we 1,5 jaar samen en heeft ze eindelijk weer de mogelijkheid om te bouwen aan haar bedrijf, de producten en de groei van haar merk. Het resultaat?

De resultaten?

404% groei in omzet in 1,5 jaar tijd

Succesvol 23 nieuwe producten gelanceerd

Hoe Arctic Blue winstgevend werd met koude acquisitie (49.3% hogere ROAS)

Arctic Blue adverteerde voornamelijk naar warme klanten, maar zo werd de 'Top of Funnel' volledig achterwege gelaten. Hierdoor werd hun potentieel niet volledig benut en bleef de omzet hetzelfde.

Na een goed onderzoek en een analyse kwamen we erachter dat ze verlies maakten op de koude acquisitie (en dat hun vorige ad partner daarom op warm verkeer had gestuurd). Ze kwamen daarom naar ons om winstgevend nieuwe klanten aan te trekken en te sturen op een hoge ROAS. Met als resultaat:

De resultaten?

First order profit op grote schaal

Een 49,3% groei van hun ROAS

Betere klantretentie (door custom email-flow)

Hoe Luminize 120.300% groeide in 4 jaar en marktleider werd in hun niche

Luminize draaide serieus volume via het Bol platform. Helaas was hun groei hier beperkt, maar via hun eigen webshop niet. Het liep alleen niet direct zoals gehoopt. Sales bleven achter en het lukte niet om te groeien. 

Het doorvertalen van een bol shop naar een eigen webshop is dan ook een vak apart, waarbij content en media buying erg belangrijk zijn. Inmiddels worden er wekelijks tientallen creatives getest en is het aandeel bolverkopen en verkopen via de eigen webshop volledig omgedraaid.

De resultaten?

In 4 jaar 120.300% groei in omzet

Marktleider geworden binnen hun niche

12 succesvolle producten gelanceerd

Hoe Cleanfit winstgevend wist op te schalen richting vijf keer meer omzet

Cleanfit verkocht hun supplementen al redelijk goed via social ads, maar liep vast bij winstgevend opschalen. Het merk zocht een partner die volledige focus kon houden en kon opschalen richting vijf keer meer omzet uit nieuwe klanten. Dit is precies het soort uitdaging waar wij direct mee aan de slag gingen.

We deden doelgroeponderzoek, ontwikkelden een strategie, lanceerden advertorial ads op koud verkeer en begonnen met opschalen. Na het testen van meerdere invalshoeken vonden we de succesformule waarmee we het gewenste resultaat behaalden.

De resultaten?

x5 in omzet binnen vijf maanden

Winstgevend schaalbaar model op social ads

Google ads toegevoegd en zeer winstgevend opgeschaald

Hoe Zusenzomer uitgroeide tot het toonaangevende hamam badjassen merk

Zusenzomer verkocht voornamelijk aan b2b, met een kleine stroom aan webshopverkopen via google ads. Het merk had sterke producten met veel ambacht en een duidelijke visie, maar miste een strategie om door te breken bij consumenten. Dit was precies het soort potentie waar wij graag mee aan de slag gaan.

We ontwikkelden een nieuwe contentaanpak waarbij de gezichten achter het merk centraal stonden voor meer vertrouwen. Vervolgens positioneerden we het merk als de specialist in luxe hamam badjassen. Deze positionering zorgde voor consistente verkopen en een sterkere marktpositie.

De resultaten?

Consistente 7+ ROAS tijdens zomerperiodes

Succesvolle expansie naar Duitsland

Retailers kloppen nu zelf bij het merk aan

Hoe Lotgenootje groeide van 10 naar 300 orders per dag

De ambitie was groter dan de resultaten. Lotgenootje verkocht binnen no time een handvol knuffels per dag, maar de ambitie was om marktleider te worden. Enthousiasme wat bij ons in het team wordt gewaardeerd en waar wij direct mee aan de slag konden.

Marktonderzoek gedaan, startpunt bepaald, eerste batch aan ads live en opschalen. Een proces dat effectief wordt uitgevoerd door 4 specialisten, gestuurd vanuit één centraal systeem wat het proces schaalbaar houdt.

De resultaten?

Ze groeiden van 10 naar 300 orders per dag.

+2M omzet met een stijging van 813.600%

Succesvolle expansie naar de Duitse markt

Hoe Lotgenootje groeide van 10 naar 300 orders per dag

Lotgenootje verkocht binnen no time een handvol knuffels per dag, maar het was hun ambitie om marktleider te worden. Dit is het soort enthousiasme waar wij direct mee aan de slag konden.

We deden marktonderzoek, maakten een strategie, lanceerden onze eerste batch aan ads en begonnen met opschalen. Dit proces werd uitgevoerd door 4 specialisten, wat mooie resultaten heeft opgeleverd:

De resultaten?

Ze groeiden van 10 naar 300 orders per dag.

+2M omzet met een stijging van 813.600%

Succesvolle expansie naar de Duitse markt

Hoe Strong Eagle in 1,5 jaar 404% groeide in omzet

Organisch had Strong Eagle al serieuze successen behaald, maar de betaalde advertenties gingen minder. In haar eigen woorden: “Met mijn advertenties heb ik al duizenden euro’s weggegooid“.

Ze kende hun USP’s en deelde het verhaal achter hun merk, maar haar betaalde advertenties converteerden niet, tot we gingen samenwerken. Inmiddels werken we 1,5 jaar samen en heeft ze eindelijk weer de mogelijkheid om te bouwen aan haar bedrijf, de producten en de groei van haar merk. Het resultaat?

De resultaten?

404% groei in omzet in 1,5 jaar tijd

Succesvol 23 nieuwe producten gelanceerd

Hoe Arctic Blue winstgevend werd met koude acquisitie (49.3% hogere ROAS)

Arctic Blue adverteerde voornamelijk naar warme klanten, maar zo werd de 'Top of Funnel' volledig achterwege gelaten. Hierdoor werd hun potentieel niet volledig benut en bleef de omzet hetzelfde.

Na een goed onderzoek en een analyse kwamen we erachter dat ze verlies maakten op de koude acquisitie (en dat hun vorige ad partner daarom op warm verkeer had gestuurd). Ze kwamen daarom naar ons om winstgevend nieuwe klanten aan te trekken en te sturen op een hoge ROAS. Met als resultaat:

De resultaten?

First order profit op grote schaal

Een 49,3% groei van hun ROAS

Betere klantretentie (door custom email-flow)

Hoe Luminize 120.300% groeide in 4 jaar en marktleider werd in hun niche

Luminize draaide serieus volume via het Bol platform. Helaas was hun groei hier beperkt, maar via hun eigen webshop niet. Het liep alleen niet direct zoals gehoopt. Sales bleven achter en het lukte niet om te groeien. 

Het doorvertalen van een bol shop naar een eigen webshop is dan ook een vak apart, waarbij content en media buying erg belangrijk zijn. Inmiddels worden er wekelijks tientallen creatives getest en is het aandeel bolverkopen en verkopen via de eigen webshop volledig omgedraaid.

De resultaten?

In 4 jaar 120.300% groei in omzet

Marktleider geworden binnen hun niche

12 succesvolle producten gelanceerd

Hoe Cleanfit winstgevend wist op te schalen richting vijf keer meer omzet

Cleanfit verkocht hun supplementen al redelijk goed via social ads, maar liep vast bij winstgevend opschalen. Het merk zocht een partner die volledige focus kon houden en kon opschalen richting vijf keer meer omzet uit nieuwe klanten. Dit is precies het soort uitdaging waar wij direct mee aan de slag gingen.

We deden doelgroeponderzoek, ontwikkelden een strategie, lanceerden advertorial ads op koud verkeer en begonnen met opschalen. Na het testen van meerdere invalshoeken vonden we de succesformule waarmee we het gewenste resultaat behaalden.

De resultaten?

x5 in omzet binnen vijf maanden

Winstgevend schaalbaar model op social ads

Google ads toegevoegd en zeer winstgevend opgeschaald

Hoe Zusenzomer uitgroeide tot het toonaangevende hamam badjassen merk

Zusenzomer verkocht voornamelijk aan b2b, met een kleine stroom aan webshopverkopen via google ads. Het merk had sterke producten met veel ambacht en een duidelijke visie, maar miste een strategie om door te breken bij consumenten. Dit was precies het soort potentie waar wij graag mee aan de slag gaan.

We ontwikkelden een nieuwe contentaanpak waarbij de gezichten achter het merk centraal stonden voor meer vertrouwen. Vervolgens positioneerden we het merk als de specialist in luxe hamam badjassen. Deze positionering zorgde voor consistente verkopen en een sterkere marktpositie.

De resultaten?

Consistente 7+ ROAS tijdens zomerperiodes

Succesvolle expansie naar Duitsland

Retailers kloppen nu zelf bij het merk aan

Hoe Lotgenootje groeide van 10 naar 300 orders per dag

De ambitie was groter dan de resultaten. Lotgenootje verkocht binnen no time een handvol knuffels per dag, maar de ambitie was om marktleider te worden. Enthousiasme wat bij ons in het team wordt gewaardeerd en waar wij direct mee aan de slag konden.

Marktonderzoek gedaan, startpunt bepaald, eerste batch aan ads live en opschalen. Een proces dat effectief wordt uitgevoerd door 4 specialisten, gestuurd vanuit één centraal systeem wat het proces schaalbaar houdt.

De resultaten?

Ze groeiden van 10 naar 300 orders per dag.

+2M omzet met een stijging van 813.600%

Succesvolle expansie naar de Duitse markt

Lees over de ervaring van andere E-Commerce Founders:

Lees over de ervaring van andere E-Commerce Founders:

22+ E-Com Brands

Geven ons een 5/5

Ben jij de volgende?

22+ E-Com Brands

Geven ons een 5/5

Ben jij de volgende?

22+ E-Com Brands

Geven ons een 5/5

Ben jij de volgende?

22+ E-Com Brands

Geven ons een 5/5

Ben jij de volgende?

FAQ

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hoelang duurt de samenwerking bij ons?

Elke samenwerking starten wij met een traject van minimaal 3 maanden. In deze periode hebben wij genoeg tijd om onze gehele marketingstrategie te implementeren en goede resultaten te boeken. Hoewel de minimale periode 3 maanden is, blijft de meerderheid van onze klanten bij ons voor meerdere jaren.

Hoelang duurt de samenwerking bij ons?

Elke samenwerking starten wij met een traject van minimaal 3 maanden. In deze periode hebben wij genoeg tijd om onze gehele marketingstrategie te implementeren en goede resultaten te boeken. Hoewel de minimale periode 3 maanden is, blijft de meerderheid van onze klanten bij ons voor meerdere jaren.

Hoelang duurt de samenwerking bij ons?

Elke samenwerking starten wij met een traject van minimaal 3 maanden. In deze periode hebben wij genoeg tijd om onze gehele marketingstrategie te implementeren en goede resultaten te boeken. Hoewel de minimale periode 3 maanden is, blijft de meerderheid van onze klanten bij ons voor meerdere jaren.

Hoelang duurt de samenwerking bij ons?

Elke samenwerking starten wij met een traject van minimaal 3 maanden. In deze periode hebben wij genoeg tijd om onze gehele marketingstrategie te implementeren en goede resultaten te boeken. Hoewel de minimale periode 3 maanden is, blijft de meerderheid van onze klanten bij ons voor meerdere jaren.

Wat onderscheidt jullie van andere marketingbureaus?

Meerdere dingen. Ten eerste, onze transparantie: je wordt dagelijks op de hoogte gehouden in Slack, en we hebben een wekelijkse call. Ook heb je toegang tot alle data, gegevens en onze activiteiten. Ten tweede, elk marketingkanaal krijgt bij ons zijn eigen specialist. Google Ads werken namelijk heel anders dan Meta of Pinterest. Als laatste, doen wij zowel content als media buying. Hierdoor bieden we alles aan dat je nodig hebt voor je marketing, onder één dak.

Wat onderscheidt jullie van andere marketingbureaus?

Meerdere dingen. Ten eerste, onze transparantie: je wordt dagelijks op de hoogte gehouden in Slack, en we hebben een wekelijkse call. Ook heb je toegang tot alle data, gegevens en onze activiteiten. Ten tweede, elk marketingkanaal krijgt bij ons zijn eigen specialist. Google Ads werken namelijk heel anders dan Meta of Pinterest. Als laatste, doen wij zowel content als media buying. Hierdoor bieden we alles aan dat je nodig hebt voor je marketing, onder één dak.

Wat onderscheidt jullie van andere marketingbureaus?

Meerdere dingen. Ten eerste, onze transparantie: je wordt dagelijks op de hoogte gehouden in Slack, en we hebben een wekelijkse call. Ook heb je toegang tot alle data, gegevens en onze activiteiten. Ten tweede, elk marketingkanaal krijgt bij ons zijn eigen specialist. Google Ads werken namelijk heel anders dan Meta of Pinterest. Als laatste, doen wij zowel content als media buying. Hierdoor bieden we alles aan dat je nodig hebt voor je marketing, onder één dak.

Wat onderscheidt jullie van andere marketingbureaus?

Meerdere dingen. Ten eerste, onze transparantie: je wordt dagelijks op de hoogte gehouden in Slack, en we hebben een wekelijkse call. Ook heb je toegang tot alle data, gegevens en onze activiteiten. Ten tweede, elk marketingkanaal krijgt bij ons zijn eigen specialist. Google Ads werken namelijk heel anders dan Meta of Pinterest. Als laatste, doen wij zowel content als media buying. Hierdoor bieden we alles aan dat je nodig hebt voor je marketing, onder één dak.

Wat is het marketingbudget waar jullie mee werken?

Bij ons is het al mogelijk om te starten met een budget van €50 per dag. Wel is het van belang om op korte termijn op te kunnen schalen. Wanneer de advertenties winstgevend zijn en zichzelf bewezen hebben, is het wel van belang dat er ruimte is om het budget op te schalen.

Wat is het marketingbudget waar jullie mee werken?

Bij ons is het al mogelijk om te starten met een budget van €50 per dag. Wel is het van belang om op korte termijn op te kunnen schalen. Wanneer de advertenties winstgevend zijn en zichzelf bewezen hebben, is het wel van belang dat er ruimte is om het budget op te schalen.

Wat is het marketingbudget waar jullie mee werken?

Bij ons is het al mogelijk om te starten met een budget van €50 per dag. Wel is het van belang om op korte termijn op te kunnen schalen. Wanneer de advertenties winstgevend zijn en zichzelf bewezen hebben, is het wel van belang dat er ruimte is om het budget op te schalen.

Wat is het marketingbudget waar jullie mee werken?

Bij ons is het al mogelijk om te starten met een budget van €50 per dag. Wel is het van belang om op korte termijn op te kunnen schalen. Wanneer de advertenties winstgevend zijn en zichzelf bewezen hebben, is het wel van belang dat er ruimte is om het budget op te schalen.

Wat verwachten jullie van mij?

Tijdens de start van de samenwerking is het van belang om ons van zo veel mogelijk informatie te voorzien. Wanneer wij eenmaal helemaal in het bedrijf zijn geïntegreerd, hebben wij steeds minder nodig vanaf jouw kant. Wat wij voornamelijk van jou verwachten, is dat jij voldoende voorraad én een ambitieuze groeimindset hebt. Wij zorgen vervolgens voor de resultaten.

Wat verwachten jullie van mij?

Tijdens de start van de samenwerking is het van belang om ons van zo veel mogelijk informatie te voorzien. Wanneer wij eenmaal helemaal in het bedrijf zijn geïntegreerd, hebben wij steeds minder nodig vanaf jouw kant. Wat wij voornamelijk van jou verwachten, is dat jij voldoende voorraad én een ambitieuze groeimindset hebt. Wij zorgen vervolgens voor de resultaten.

Wat verwachten jullie van mij?

Tijdens de start van de samenwerking is het van belang om ons van zo veel mogelijk informatie te voorzien. Wanneer wij eenmaal helemaal in het bedrijf zijn geïntegreerd, hebben wij steeds minder nodig vanaf jouw kant. Wat wij voornamelijk van jou verwachten, is dat jij voldoende voorraad én een ambitieuze groeimindset hebt. Wij zorgen vervolgens voor de resultaten.

Wat verwachten jullie van mij?

Tijdens de start van de samenwerking is het van belang om ons van zo veel mogelijk informatie te voorzien. Wanneer wij eenmaal helemaal in het bedrijf zijn geïntegreerd, hebben wij steeds minder nodig vanaf jouw kant. Wat wij voornamelijk van jou verwachten, is dat jij voldoende voorraad én een ambitieuze groeimindset hebt. Wij zorgen vervolgens voor de resultaten.

Adverteren jullie ook in andere landen?

Wij hebben de knowhow van het adverteren in andere landen. Voor 35% van ons portfolio adverteren wij in verschillende EU-landen. We raden echter aan om dit pas te overwegen wanneer de Nederlandse en Belgische markten winstgevend zijn. First things first.

Adverteren jullie ook in andere landen?

Wij hebben de knowhow van het adverteren in andere landen. Voor 35% van ons portfolio adverteren wij in verschillende EU-landen. We raden echter aan om dit pas te overwegen wanneer de Nederlandse en Belgische markten winstgevend zijn. First things first.

Adverteren jullie ook in andere landen?

Wij hebben de knowhow van het adverteren in andere landen. Voor 35% van ons portfolio adverteren wij in verschillende EU-landen. We raden echter aan om dit pas te overwegen wanneer de Nederlandse en Belgische markten winstgevend zijn. First things first.

Adverteren jullie ook in andere landen?

Wij hebben de knowhow van het adverteren in andere landen. Voor 35% van ons portfolio adverteren wij in verschillende EU-landen. We raden echter aan om dit pas te overwegen wanneer de Nederlandse en Belgische markten winstgevend zijn. First things first.

Welke support krijg ik?

Communicatie & transparantie is voor ons van uiterst belang. Je wilt als founder altijd weten wat er precies gebeurt met je advertenties. Dat begrijpen wij. Tijdens de samenwerking hebben we een gezamenlijk Slack-kanaal waar alle communicatie plaatsvindt. Hier kun je 24/7 vragen stellen. Daarnaast krijg je een eigen portaal waarin je de performance kan monitoren en planning kunt bijhouden.

Welke support krijg ik?

Communicatie & transparantie is voor ons van uiterst belang. Je wilt als founder altijd weten wat er precies gebeurt met je advertenties. Dat begrijpen wij. Tijdens de samenwerking hebben we een gezamenlijk Slack-kanaal waar alle communicatie plaatsvindt. Hier kun je 24/7 vragen stellen. Daarnaast krijg je een eigen portaal waarin je de performance kan monitoren en planning kunt bijhouden.

Welke support krijg ik?

Communicatie & transparantie is voor ons van uiterst belang. Je wilt als founder altijd weten wat er precies gebeurt met je advertenties. Dat begrijpen wij. Tijdens de samenwerking hebben we een gezamenlijk Slack-kanaal waar alle communicatie plaatsvindt. Hier kun je 24/7 vragen stellen. Daarnaast krijg je een eigen portaal waarin je de performance kan monitoren en planning kunt bijhouden.

Welke support krijg ik?

Communicatie & transparantie is voor ons van uiterst belang. Je wilt als founder altijd weten wat er precies gebeurt met je advertenties. Dat begrijpen wij. Tijdens de samenwerking hebben we een gezamenlijk Slack-kanaal waar alle communicatie plaatsvindt. Hier kun je 24/7 vragen stellen. Daarnaast krijg je een eigen portaal waarin je de performance kan monitoren en planning kunt bijhouden.

Op welke kanalen adverteren jullie?

De belangrijkste kanalen binnen ons bureau blijven Meta & Google. Zodra deze kanalen goed zijn ingericht en we hier de mogelijkheid hebben tot opschalen, kunnen we overwegen om platforms zoals TikTok, Pinterest en Klaviyo op te pakken.

Op welke kanalen adverteren jullie?

De belangrijkste kanalen binnen ons bureau blijven Meta & Google. Zodra deze kanalen goed zijn ingericht en we hier de mogelijkheid hebben tot opschalen, kunnen we overwegen om platforms zoals TikTok, Pinterest en Klaviyo op te pakken.

Op welke kanalen adverteren jullie?

De belangrijkste kanalen binnen ons bureau blijven Meta & Google. Zodra deze kanalen goed zijn ingericht en we hier de mogelijkheid hebben tot opschalen, kunnen we overwegen om platforms zoals TikTok, Pinterest en Klaviyo op te pakken.

Op welke kanalen adverteren jullie?

De belangrijkste kanalen binnen ons bureau blijven Meta & Google. Zodra deze kanalen goed zijn ingericht en we hier de mogelijkheid hebben tot opschalen, kunnen we overwegen om platforms zoals TikTok, Pinterest en Klaviyo op te pakken.

Elevation Media

Wij bieden E-com Founders een volledige advertentie oplossing, van ad creatives (static & UGC) tot ad management & data analyse.

Elevation Media • Copyright ©

KVK: 98343858

BTW: 863932186BO1

Zoetermeer, 2718TA

Elevation Media

Elevation Media

Wij bieden E-com Founders een volledige advertentie oplossing, van ad creatives (static & UGC) tot ad management & data analyse.

Elevation Media • Copyright ©

KVK: 98343858

BTW: 863932186BO1

Zoetermeer, 2718TA

Elevation Media

Elevation Media

Wij bieden E-com Founders een volledige advertentie oplossing, van ad creatives (static & UGC) tot ad management & data analyse.

Elevation Media • Copyright ©

KVK: 98343858

BTW: 863932186BO1

Zoetermeer, 2718TA

Elevation Media